2015. május 8., péntek

966. Szülinapi képeslap / Geburtstagskarte

Nehéz itthon német nyelvű képeslapot venni, ezért ismét készítettem egyet szülinapi üdvözletként - fonalgrafika és színes nyomtató segítségével :)
Es ist nicht einfach, in Ungarn deutsche Karte zu kaufen, deswegen habe ich diese Geburtstagskarte wieder selbst gemacht - mit Fadengrafik und mit Farbdrucker :)


Egyik kedvenc virágommal kívánok mindenkinek nagyon szép hétvégét - küldöm az illatát is, mert úgy az igazi! :)
Mit einen von meinen Lieblingsblumen wünsche ich Euch sehr schönes Wochenende - ich sende ihr Duft auch, so ist die wahr! :)


8 megjegyzés:

  1. Nagyon profi vagy képeslap hímzésben, ügyesen megoldottad a német üdvözlőlapot!
    Válaszok: 1500 Ft-ért vettem keretet az IKEA-ban a mozaikhoz. A szalaghímzésre pedig én is nagyon kíváncsi vagyok. A puzzle 1000 darabos.

    VálaszTörlés
  2. Liebe Palko,
    eine sehr schöne Idee. Die Karte und sie ist zudem ein Einzelstück.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. A gyöngyvirágot én is nagyon szeretem! És ennek a csokornak még az illatát is érzem :o)))
    Neked is nagyon szép hétvégét kívánok és pihenj sokat!

    VálaszTörlés
  4. Bei uns fangen die Maiglöckchen erst an zu blühen :(
    Deine Karte ist wieder einmal wunderschön geworden :)))
    Ein schönes Wochenende
    Marion

    VálaszTörlés
  5. Juj, de szép ez a lap! A virág nem kevésbé.

    VálaszTörlés
  6. Szép lett a képeslapod!!! A gyöngyvirágot én is szeretem nagyon!!!!
    Neked is szép hétvégét!!!!

    VálaszTörlés
  7. Sokkal szebb, egyedibb mint bolti társai. Nagyon ügyes vagy4

    VálaszTörlés
  8. Szép kártya! A hímzés nagyon finom. A német nem értem.
    Még soha nem láttam ezeket igazi virágok. Láttam őket, a műanyag. Azt érzem, a parfüm beszél.
    Ölelés! jó hétvége!
    Egléa

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!