2015. április 9., csütörtök

952. RP-évszakok, tél / RP-Jahreszeiten, Winter


Régóta nézegetem ezt a sorozatot (is)... télen elkezdtem a telet, sajnos rossz anyagra, nem tetszett, félretettem... most újrakezdtem, Aidara, így szemkímélő is :)
Juttánál gyönyörű textilkeretes képeket láttam, úgy tervezem, ezeket a képecskéket én is textillel keretezem, és végül egy képpé varrom a 4 évszakot. Persze meg kell majd találni hozzá a tökéletes anyagokat... :)
Ich plane seit längerer Zeit diese Serie (auch) zu sticken... im Winter habe ich den Winter begonnen, leider auf unrichtigen Stoff, es hat mir gar nicht gefallen, so ist es stehen geblieben... jetzt habe ich nochmals angefangen, auf Aida-Stoff, so ist es für meinen Augen auch freundschaftlich :)
Bei Jutta habe ich wunderschöne gequiltete Bilder gesehen, ich plane auch so, diese Bilder mit Stoff zu rahmen, und dann alle vier in einem Bild zusammennähen. Natürlich muß ich die perfekt passende Stoffe dazu finden... :)

Renato Parolin: Inverno
fonal / Garn: Anchor1347

És hogy még véletlenül se az évszakhoz illően hímezzek, elkezdtem az őszt :)))
Und im Interesse, jahreszeitlich nicht richtig zu sticken, habe ich jetzt den Herbst angefangen :)))

21 megjegyzés:

  1. Bei so einer schönen Stickerei darf es auch jetzt nochmal Winter sein :))
    Hauptsache draußen bleibt die Sonne :))
    Liebe Grüße
    Marion

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép hímzés, egyre jobban tetszik a kék és zöld együtt! Sőt a kék és barna is bejön! A végén még kék-fan leszek???? ( az ki van zárva...:))) De a kedvenc színeim mellett tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Liebe Palko,
    das Garn passt so perfekt zu deiner wunderschönen Stickerei, als wäre es nur dafür gemacht. Das Bild an sich ist schon eine Augenweide und dann dieser herrliche Farbverlauf...ich wiederhole mich aber nur weil ich deine Liebe fürs Detail so schätze. Mit den Jahreszeiten sehen wir Stickfeen es ja eh
    nicht so eng, hauptsache schööönnnnn...
    Liebste Grüße Deine Sandra

    VálaszTörlés
  4. Majd meg látod milyen jó összevarrni ... a himzéseket , keresni az anyagokat.....Keresgélni...
    Jó színe van a mostani hímzésednek is... de nálam az előbbi posztnál a cica visz mindent... Van mintája Is?Bár nem nehéz hímezni.... úgy gondolom...
    Már annyi minden tetszik..

    VálaszTörlés
  5. Beautiful - the threads are so pretty x

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez az évszak (most már csak inkább így, képen:). Nem láttam még ezt RP-től.

    VálaszTörlés
  7. Hú,de gyönyörű!
    tetszik,hogytavasszal telet és őszt hìmzel!😀

    VálaszTörlés
  8. Szépséges! Nem ismertem ezt a Renato Parolin mintát, kimondottan tetszik a színe, persze nekem a kék az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
  9. Mal ein ganz anderes Wintermotiv, sehr schön, und so ein passendes Verlaufsgarn. Ich bin mal gespannt wie es mit den Stoffen aussieht.
    Liebe Grüße, Martina

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól választottál hozzá színt. Jók ezek a mintái is!

    VálaszTörlés
  11. Ein wunderschönes Wintermotiv mit einem ganz tollen Verlaufsgarn gestickt.
    Freue mich schon auf den Herbst.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  12. Bellissimo! E' tanto che lo voglio ricamare anch'io!
    Amo il filo sfumato che hai usato :)
    Un abbraccio grande
    Sonia

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép lett. Én is most textilkeretes képekben gondolkozom, az első kör már készen is van csak fotózni kell.

    VálaszTörlés
  14. J'adore la très belle broderie Marie-Claire

    VálaszTörlés
  15. Zöld-kék-jeges és remek kép.
    Megnéztem Jutta-t, nem értem mi a textilkeretes kép? Kérlek nálam válaszolj.

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép, tetszenek a színei! :-)

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű! A színe a kedvencem!

    VálaszTörlés
  18. Love all your finishes! Gorgeous!!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!