2014. szeptember 24., szerda

848. HIT - REMÉNY - SZERETET SAL - magyar verzió / Glaube - Hoffnung - Liebe SAL - ungarische Version

Köszönöm a türelmeteket, ami jelen esetben magyar verziójú mintát termett :) - elkészültem ezzel a változattal is.
Íme a mintakép:
Dange für das Geduld, es brachte in diesem Fall ein Muster mit ungarischen Beschriftung :) - ich bin mit dieser Version auch fertig. So sieht das Musterbild aus:


Úgy éreztem, ezt egy színnel szeretném hímezni. Barbaral "Holly Berries" fonalát választottam.
Ich habe so entschieden, daß ich diese Version monocrom sticke. Ich habe den Garn "Holly Berries" von Barbaral gewählt.

Természetesen színesben is hímezhető, mindenki saját ízlése szerint dönthet :)
A teljes minta 86 szem magas, 87 szem széles lesz. Egy-egy mintarész önálló méretét megadtam a rajzon.
Natürlich kann man es auch mehrfarbig sticken, ihr könnt nach euerem Geschmack wählen :)
Das komplette Muster ist 86 x hoch und 87 x breit. Den Maß der einzelnen Musterteilen habe ich darauf geschrieben.


Így néz ki az én munkám:
So sieht meine Stickerei aus:


Remélem, minél többen kedvet kaptok hozzá! :) 15 nap múlva, vagyis október 09-én hozom a második részt. Addig jó hímezgetést mindenkinek!
Ich hoffe, daß mehreren dazu Lust bekommen! :) in 15 Tagen, am 09. Oktober werde ich den zweiten Teil veröffentlichen. Bis dann alles Gute für Allen!

9 megjegyzés:

  1. Köszi mentettem, és talán mira mind meglesz nyomtatni is tudok !
    Addig is Hálás köszönetem.

    VálaszTörlés
  2. bellissima anche questa versione
    mi piace l'idea come è stata creata
    proprio bella complimenti
    silvana

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett! Az angol színesben a magyar bordósan tetszik jobban, nem is tudom melyikkel kezdjek (majd)....

    VálaszTörlés
  4. Olyan drága vagy!!!!!!!!!!!!!!! KÖSZÖNÖM a magyar mintát is!!!!!!! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. J'aime beaucoup cette couleur. Magnifique broderie ! Bonne journée

    VálaszTörlés
  6. Szép..., nem tudok a tartalmától elvonatkoztatni. Nekem is része az életemnek a hit, de inkább realista vagyok.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! :-) Azt hiszem ezt a verziót még be kell iktatnom karácsonyig. :-)

    VálaszTörlés
  8. Tökéletes választás ez a szín, nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!