2014. szeptember 15., hétfő

844. Ezt a könyvet... / Dieses Buch...

... lapozgattam az este...
... habe ich heute Abend geblättert...


... és megakadt a szemem ezen a két mintán...
... und ich bin bei diesen zwei Mustern stehen geblieben...


... egyiket fejre állítottam, másikkal összerajzoltam, és ez a kis szarvasos, karácsonyi minta kerekedett ki belőle:
... ich habe eines auf Kopf gestellt, mit dem anderen zusammengezeichnet, und ich habe dieses kleines Weihnachtsmuster mit Hirschen bekommen:


Gyorsan ki is hímeztem...
Ich habe es schnell auch gestickt...


... és most már mehetek aludni :)
... und jetzt kann ich schlafen gehen :)

18 megjegyzés:

  1. Your designs and patterns are so lovely! I love this small pattern too!

    VálaszTörlés
  2. Jó éjszakát Neked ! Kedves és rögtönzésre azonnali mintaként gyors és szép.

    VálaszTörlés
  3. Villámgyors vagy! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Az első pillanatban nem néztem végig a posztot, csak a legelső szavakat olvastam - "ezt a könyvet lapozgattam az este" - és már mondtam magamban: ebből Palkó már alkotott valamit :D

    Nem tévedtem :)

    Ne "idegelj" már a karácsonnyal:D hol van az még???
    ...de amúgy széééép! :)

    VálaszTörlés
  5. Hallo Palko,

    du machst immer so schöne Anleitungen. Deine neueste Kreation sieht Klasse aus und ist wie immer sehr sauber und ordentlich gestickt.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  6. Ezt a fantáziát, nagyooooon jó lett :-)
    És igen már csak 99 nap van karácsonyig, én már elkezdtem az ajándékokat :-)

    VálaszTörlés
  7. :)))) Nagyon szeretem ezt a könyvet-is! Mint mindig,most is ügyes voltál.

    VálaszTörlés
  8. Milyen ötletesen megoldottad! :o)))

    VálaszTörlés
  9. ♥ SZUPER ♥
    (ezt színesben is el tudnám képzelni..)

    VálaszTörlés
  10. Ezt a könyvet én is szívesen lapozgatom.
    Szép lett a két minta újragondolva.

    VálaszTörlés
  11. Ez a könyv megvolt nekem is valamikor , aztán nem tudom hova lett :-(

    De te nagyon gyors vagy és ügyes, a bagolykád is aranyos , meg ez is.

    VálaszTörlés
  12. Questi disegni mi piacciono moltissimo complimenti
    silvana

    VálaszTörlés
  13. Nekem az a hihetetlen,hogy milyen jó érzékkel találsz mintákat ebben a könyveben.Valahogy rááll a szemed.Szép mintát szerkesztettél így a kettőből.
    Gratulálok,szeretettel....a könyvben az a kulcsos -kannás minta sem elvetendő...

    VálaszTörlés
  14. Neked hány kezed van???? Lehet Te vagy Siva istennő..... vagy valami polip... vagy nem tudom...:)))) Már megint egy szép alkotás, csak úgy ontod magadból a szebbnél szebb hímzéseket!
    Amúgy ez a Lengyel Györgyi féle könyv jó? érdemes beszerezni?

    VálaszTörlés
  15. Nagyon ügyes..... vagy. Sok könyv van, de hogy ez meg van e... nem emlékszem...A többit sem néztem meg, csak Aniknak mondtam. hogy megnézem mi van meg, mert rengeteg könyv volt duplán...
    Lehet hogy tényleg siva vagy, vagy valahol rejtegeted a többi kezed, csak mi nem tudjuk..

    VálaszTörlés
  16. Köszönöm, kedvesek vagytok!
    Danke sehr!
    Grazie mille!

    Legközelebb lefotózom a kezem. Mind a ... hányat is??? - KETTŐT! :)))

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó lett. Tényleg, nekem ilyenek eszembe se jutnak. Gratula :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!