2014. szeptember 10., szerda

841. Könyvjelző és szív / Lesezeichen und Herz

Tettem egy rövid kis kitérőt a keresztszemes világon kívülre :) Készült egy könyvjelző fonalgrafikával...
Ich habe einen kurzen kleinen Umweg außer der Kreutzstichwelt gemacht :) Ich habe ein Lesezeichen mit Fadengrafik ...


... és egy szív svájci hímzéssel.
... und ein Herz mit broderie suisse gefertigt.


Egyrészt, mert ezeket a technikákat is nagyon szeretem, ezért gyakorlom, hogy el ne felejtsem :)
Másrészt mert valakinek ajándékba szeretném adni :)
Einerseits weil ich diese Techniken auch sehr mag, deswegen übe ich, weil ich nicht vergessen möchte :)
Anderseits weil ich die jemandem schenken möchte :)


Köszönöm kedves hozzászólásaitokat, rendszeres látogatásaitokat! Mindig nagyon örülök Nektek! :)
Ich danke euere liebe Kommentare und regelmäßige Besuche! Das freut mich immer! :)

18 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon ötletes és szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Ezekben is ugyanolyan jó vagy, mint a keresztszemekben :))) Nagyon szép formája van a szívnek!

    VálaszTörlés
  3. Прекрасные работы!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mindkettő! o)
    A svájci hímzés mintáját magadtól kombináltad? Nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Zwei sehr schöne Geschenke.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  6. Both finishes look fantastic :)

    VálaszTörlés
  7. Már bocsánat, de én mindig kiakadok (jó értelemben<3) hogy milyen szépeket alkotsz!
    Hümm...az a szívecske...meg az a fonalgrafikás könyvjelző...meg az összes többi... :)
    Csoda egy nő vagy Te Palkó ! :)

    VálaszTörlés
  8. De szépek! :) A fonalgrafikához gyűjtögetem a mintákat, szeretnék majd pár dolgot alkotni.

    VálaszTörlés
  9. Svájci hímzéses szív ♥

    VálaszTörlés
  10. Szuperjók! Azt a svájci hímzést én még csak elméletben ismerem, gyűjtögetek mintákat, de még sose csináltam. Most viszont tényleg kedvet kaptam :) Köszi.

    VálaszTörlés
  11. Szépek! A könyvjelző nagyon elegáns.

    VálaszTörlés
  12. A könyvjelző a 70-es éveket idézi nekem,nagyon tetszik:-)
    A szivecskéd is,nem tudtam,hogy ezt svájci hímzésnek hívják :-O

    VálaszTörlés
  13. A szíves az nagyon bejön :) Nagyon friss, jókedvű :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik a fonalgrafikával készült könyvjelződ.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!