2014. szeptember 9., kedd

840. A gólya hozza / Es bring der Storch

Elkészült a második babaköszöntő is, ez most "klasszikus", gólyás.
Miközben hímeztem, elgondolkoztam rajta, hogy honnan eredhet az a "legenda", hogy a kisbabát a gólya hozza? Ti tudjátok? Bevallom, eddig még soha nem gondolkoztam rajta :) Most azonban kutakodtam a net-en, és találtam egy jó cikket ezen a blogon. Ha nem tudod a megoldást, érdemes elolvasni - a verset a végén mindenképp! :)
Keresgélés közben ráakadtam erre a videóra is. Édes, bájos, láttam már korábban is, akkor is tetszett, most is mosolyt csalt az arcomra. Elhoztam Nektek is: mosolyogjatok! :)
Es ist die zweite Baby-Begrüßungskarte auch fertig, diese ist jetzt "konventionell", mit Storch.
Während ich es gestickt habe, habe ich nachgedacht, warum sagen die Leute, daß das Baby brint der Storch? Weißt Ihr das? Ich sage ganz ehrlich, bis jetzt habe ich noch nie nachgedacht :) Aber jetzt habe ich im Internet nachgeschaut, und eine gute Artikel gefunden, leider nur ungarisch. Dort habe ich gelesen, daß die verschiedene Völker verschiedene Legende haben, wer das Baby bringt, oder wo es wachst. Wie ist es bei Euch? Ich bin neugierig... :)
Während der Suche habe ich dieses Videofilm auch gefunden. Es ist süß und niedlich, ich habe es schon früher auch gesehen, es gefällt mir noch immer sehr. Ich habe jetzt auch angeschaut, und ich habe wieder gelächelt. Ich zeige es hier auch, Ihr könnt auch lächeln! :)


No, már eleget regéltem a gólyáról, mutatom végre a képeslapot is :)
No, ich habe schon genügend über dem Storch gesprochen, jetzt zeige ich endlich auch die Karte :)

Tudom, nagyon sok gólyás minta van, de olyat szerettem volna, ami ebbe a képeslapba passzol  méretileg. Végül is egy filéhorgolás-mintát alakítottam át.
Ich weiß, daß viele solche Muster gibt, aber ich wollte eins, was maßlich genau in diese Karte passt. Endlich habe ich ein Filet-Häkelmuster umgezeichnet.

Ilyen lett véső formába öntve:
So sieht es ganz fertig aus:

A levendulát ajándékba kaptam :)

Időközben jött az ihlet :), megrajzoltam az őszi baglyot is. Legközelebb már azt szeretném megmutatni. De hogy ez mikor lesz...?
Addig is további szép napokat kívánok mindenkinek!
Zwischenzeitlich habe ich den Impuls bekommen :), ich habe die Herbsteule gezeichnet. Nächste Mal möchte ich die Euch zeigen. Aber wann es sein wird...?
Bis dann wünsche ich Euch weitere schöne Tage!

11 megjegyzés:

  1. Köszi a szép mintát! Mindig jól jön!
    Szuper lett a kész lap!

    VálaszTörlés
  2. Die Karte ist richtig bezaubernd, ganz goldig.
    lg martina

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóóó ez a gólya!

    VálaszTörlés
  4. Cumi a minta, köszi. Koléganőm nem is olyan sokára szülni fog.

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak a képeslapjaid, látom baby bumm van feléd :-)
    A videó meg szuper, ezt ismerem, és olyan jót lehet mosolyogni rajta! :-)

    VálaszTörlés
  6. This is a filet crochet pattern from lauraivonnecreaciones.

    VálaszTörlés
  7. This is a very cute card! I loved your stork :)

    VálaszTörlés
  8. Die Karte ist sehr niedlich.
    Der Film ist Klasse. Danke fürs zeigen.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  9. très jolie carte de naissance
    amitié de brodeuse
    sylvie maminou

    VálaszTörlés
  10. Tetszik ez a gólya! :o)))

    VálaszTörlés
  11. Édes az egész bejegyzés! Már itt-ott hallottam, olvastam én is róla, de ez klassz összefoglaló! A videó, aranyos, jó volt újra látni! <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!