2014. szeptember 5., péntek

837. Őszi / Herbstlich

Ha ősz, akkor tökök - legújabb alkotásomon őszi dísztökök mosolyognak az érkezőkre :)
Wenn es Hernst ist, dann kommen die Kürbisse - an meiner neuesten Arbeit lachen herbstliche Zierkürbisse auf die Ankommenden :)


Ismerős valakinek a minta? :) Tavaly kihímeztem szálöltéses formában, ebből készült most a keresztszemes verzió.
Ist das Muster für jemandem bekannt? :) Letztes Jahr habe ich es schon gestickt, davon ist jetzt die Version mit Kreutzstich gemacht.


Fényképezéshez szórtam rá őszi leveleket, és megtetszett, amit láttam :)
Zum Fotografieren habe ich darauf einige Herbstblätter gelegt, und was ich gesehen habe, hat mir gefallen :)


Ezért gyorsan előkerestem az őszi színárnyalatokban pompázó színváltós fonalaimat...
Deswegen habe ich meine, in den herbstlichen Farben prangende Laufgarne...


... és a Fatinikától tanult technikával ide-oda ilyen leveleket hímeztem rá.
... und mit dem von Fatinika gelernten Technik habe ich hin und her solche Blätter gestickt.

Ha szeretnéd megtudni, hogyan kell hímezni, klikk ide!
Wenn du wissen möchtest, wie es man sticken soll, klick hier!

Ilyen lett (az anyag színezését ismét a Rooibos tea végezte :))
Dann so sah es aus (das Material habe ich wieder mit Rooibos-Tee gefärbt :))


Az aljára varrtam egy leveles őszi anyagot, így tettem bele a képet egy flexi keretbe. Körbevágtam, és az anyagot sűrű öltésekkel összehúztam.
Unten habe ich einen herbstlichen Stoff genäht, so habe ich dann das Bild in einem Flexi-Rahmen gemacht. Ich habe es rundherumgeschnitten, und das Stoff mit dichten Stichen zusammengezogen.


A végén még kapott egy masnit, és már mehetett is a helyére! :)
Am Ende hat es noch eine Schlaufe bekommen, und ich konnte schon aushängen! :)


Végül mutatok még néhány fotót - a színek miatt :) Szeretem az ősz színeit! - vagy ezt már mondtam? :)
Am Ende zeige ich noch einige Bilder darüber - nur wegen den Farben :) Ich mag die Farben vom Herbst! - oder habe ich es schon gesagt? :)


Köszönöm, hogy benéztél! Legyen csodaszép hétvégéd!
Danke fürs Vorbeischauen! Ich wünsche Euch wunderschönes Wochenende!

23 megjegyzés:

  1. Klassz minta, klassz színek, még klasszabb kivitelezés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! :-) Szuper lett! :-)

    VálaszTörlés
  3. How sweet your pumpkins are - I really loved your design!
    Thanks for the pattern :)

    VálaszTörlés
  4. very sweet and ingenious :) thank you

    VálaszTörlés
  5. Őrület,hogy már itt az ősz! 2 hete még nyaraltunk.:)
    Nagyon szépet hoztál újra!

    VálaszTörlés
  6. A hímzett levelek nagyon feldobják a képet! Szép lett a befejezésed!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Tervezz sokat , mert őstehetség vagy :-)
    A Flexi Hoop keret előnye, hogy cserélhető benne a hímzés , nekem is van 5letre várva. :-) De most jó kanyargós csipkébe fogtam.

    VálaszTörlés
  8. Aranyosak ezek a tökök, ha csak rájuk nézek, nem bírom mosolygás nélkül! :))

    VálaszTörlés
  9. Niedlich, Deine Grinsekürbisse ;o). Du hast Recht, die Farben sind auch ein Grund, warum der Herbst meine Lieblingsjahreszeit ist. Sie sind so schön.

    VálaszTörlés
  10. Ez valami szuperjó!!!!! Nagyon aranyos, egyedi, Tényleg jó ránézni!!!! Bekerült a "mindenképpen-ki-fogom-hímezni" mappámba!!! ;))))) Szép hétvégét!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Liebe Palko, dein Kürbisbild gefällt mir gut, besonders die Blätter sind Klasse, danke für die Technik, ich werde sie mal ausprobieren, eine schöne Art noch etwas zu verschönern.
    LG und schönes Wochenende, Martina

    VálaszTörlés
  12. Nagyon kedves,hangulatos,és nem utolsó sorban egyedi :)

    VálaszTörlés
  13. Liebe Palko,

    dein Herbstbild sieht wunderschön aus. Die Kürbisse schauen so freundlich und die gestickten Blätter sind ein richtiger Hingucker.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép, hangulatos kép kerekedett a munkádból! Tetszenek a választott színek, az újonnan tanult öltésekkel készült levelek és maga a kerek kép is. Szuper!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon hangulatos darab, engedelmeddel vittem! :o)
    Imádom a színeit és az őszt is!

    VálaszTörlés
  16. Liebe Palko,
    die Kürbisse gefallen mir sehr gut. Danke für die Vorlage.
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  17. Adorable autumn stitching!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  18. As aboboras estão tão felizes!!!!
    Eu também gosto muito dos tons do outono. Eles são fáceis de conbinar.
    Um abraço!

    A tök olyan boldog !!!!
    Én is nagyon szeretem a árnyalatú ősz. Azok könnyen conbinar.
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép lett az ajtódíszed! Én is rajongva szeretem az aranyló őszt!

    VálaszTörlés
  20. De jól sikerült! Nagyon jók a tökök és a levelek is körülöttük. Én is nagyon szeretem az őszt és a színeit :)

    VálaszTörlés
  21. Azt hiszem az ősz az én évszakom, most találok magamra. Nagyon szeretem a színeit, az illatát, a fényeket. Nagyon jó kis mintát hoztál, remélem hogy hamarosan a varrós kedvem is visszatér, akkor biztosan elkészítem. Köszönöm az újabb varrnivalót.

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jó lett a végleges verzió! A levelek különösen tetszenek! Hogy is tudnánk máshogy elengedni a nyarat, ha nem várnának ránk az ősz színei? Én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!