2012. november 30., péntek

456. Apróságok / Kleinigkeiten

Megláttam, megszerettem, elkészítettem :) 2 szívecske, fára, vagy ajándékkísérőnek is jó.
Ich habe gesehen, geliebt, gefertigt :) 2 Herzchen, ist gut auf Weihnachtsbaum oder als Geschenkanhänger auch.


Még mindig próbálkozom a fonalgrafikával, mert tetszik :) Készítettem ajándékkísérőket karácsonyra...
Ich versuche noch immer auf Papier zu sticken, weil es gefällt mir :) Ich habe einige weihnachtliche Geschenkanhänger...


... karácsonyi képeslapokat...
... Weihnachtskarten...


... és egy könyvjelző, ajándékkísérő szettet, általános célra :)
... und zusammenpassende Lesezeichnen-Geschenkanhänger mit allgemeinem Ziel gemacht :)


Free fonalgrafika-mintákat találtam itt, és itt, és itt.
Ich habe free Muster hier, und hier und hier gefunden.

Szép hétvégét mindenkinek!
Ich wünsche Euch schönes Wochenende!

7 megjegyzés:

  1. Már megint szépségeket alkottál. Nagyon sokoldalú vagy, tetszenek a fonalgrafikás dolgok. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek az alkotásaid!
    Én is fonalgrafikázok (többek között) az iskolai adventi vásárra.

    VálaszTörlés
  3. Mennyi mindent készítettél!!! Gyönyörűek lettek!!! :o)

    VálaszTörlés
  4. Love the Nordic Hearts! :) Very Eline Pellinkhof :)

    VálaszTörlés
  5. Csak ámulok,hogy milyen sok szép karácsonyi díszt készítettél már!Egyik szebb,mint a másik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!