2012. július 20., péntek

384. Virágom, virágom... / Blumen, meine Blumen...

Nem régiben olvastam Rita és Timi felhívását, hogy jótékony céllal készülő babatakarókhoz lehet küldeni virágot. Éreztem, hogy ehhez a projekthez nekem is csatlakoznom kell... :) Tegnap útra keltek az általam horgolt virágok.
Ich habe einen Aufruf von Rita und Timi gelesen, daß man zum wohltätigem Zweck machenden Baby-Decken Blumen senden soll. Ich habe sofort entschieden, daß ich auch teilnehme... :) Gestern habe ich meine gehäkelte Blumen gesendet.


A pénzt csak a méret kedvéért tettem rá :)
Die Münze habe ich nur wegen Maß darauf gelegt :)

A virág mintáját Lucy-nél találtam. Augusztus 31-ig lehet küldeni virágokat...
Das Muster zur Blume habe ich bei Lucy gefunden. Bis 31.08.2012 kann man Blumen senden...

4 megjegyzés:

  1. Das ist sehr schön geworden! :o)

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedvesek ezek a virágok! Milyen jó, hogy tudsz horgolni :o)!
    No meg kötni :o)!

    VálaszTörlés
  3. Szépeket horgoltál erre a nemes célra!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!