2012. május 24., csütörtök

353. Cserepes virág / Topfblume

- Jean!
- Igen, uram!?
- Vendégeket várok. Szeretném, ha már a kapuban virágözönnel fogadná őket.
- Igen, uram!
Egy órával később...
- Jean!
- Igen, uram!?
- Mi volt ez a nagy sikítozás és csörömpölés a kapuban?
- Csak cserepes virágaink voltak, uram.
Ez a vicc jutott eszembe, amikor ez a dísz elkészült... Timi! Gratulálok! - Fidike! Neked is! :))) ... és mindenkinek köszönöm a tippeket!

- Jean!
- Yes, sire!?
- Ich erwarte Gäste! Ich möchte, daß sie mit einem Flut von Blumen empfangen werden.
- Yes, sire!
Einer Stunde später...
- Jean!
- Yes, sire!?
- Was war dieses Geschrei und Gerassel draußen?
- Sire, wir hatten nur Topfblumen gehabt.
Diesen Witz hat mir eingefallen, wann ich diese Dekoration fertiggestellt habe :)


Mivel fotóztam, megmutatom azt is, hogy készült. Főleg csak képekben, ha nem egyértelmű - és valaki el szeretné készíteni -, kérdezzetek :)
Ich habe die Herstellungsschritte fotografiert, deswegen kann ich es zeigen. Jetzt meistens nur mit Bilder, wenn es nicht eindeutig ist, könnt ihr fragen :)

Hozzávalók / nötige Materialien
feliratot kihímezni / Beschriftung gestickt
Herzlich Wilkommen!
virágokat, leveleket horgoltam/ich habe Blumen und Blätter gehäkelt
a levél a legfelső minta alapján készült/ganz oben das Blättermuster
A virág mintáját Melindánál találtam.
Das Muster zur Blumen habe ich bei Melinda gefunden.

Sablon A4-es lapra nyomtatandó /Schablone in A4 Format
kivágtam a sablont /Schablone ausgeschnitten

kartonlapra rajzoltam/auf Kartonpappe gezeichnet
kartonból kivágtam / aus Karton geschnitten
cseréprész barna filcből / Topfteil aus brauen Filz

kivágtam / ausgeschnitten
virág-rész zöld filcből / Blumenteil aus grünen Filz
kivágtam / ausgeschnitten

felirat kirajzolva / Beschriftung rundgezeichnet
feliratot kivágtam, a cserép részre rávarrtam / Beschriftung auf Topf genäht
egy pillangó is rászállt :) / mit einem Schmetterling ergränzt

a virágokat gombközéppel és a leveleket rávarrtam / die Blumen mit Köpfe und die Blätter darauf nähen

hátlap zöld anyagból / Rückseite aus grünen Stoff
 

ragasztások sora... / kleben, kleben, kleben...
 




a leveleket is leragasztottam / ich habe die Blätter auch fixiert
 

ELKÉSZÜLT! :)
FERTIG! :)
Ebben a formában ajtókoszorú helyett használható. Ha azt írod rá: szép napot! - egész évben virágzó szobai cserepes virágod lehet :)
In diesem Form kann man als Eingangstür-Dekoration benutzen. Aber mit "schönen Tag!" Beschriftung können wir im Zimmer im ganzen Jahr ein blütende Topfblume haben :)

7 megjegyzés:

  1. Hű, de szép és milyen ötletes! Nagyon-nagyon...!

    VálaszTörlés
  2. Ez a szobanövény még nálam is örök életű lenne:))
    Ötletes a horgolt virágok felhasználása, köszönöm az aprólékos munka menet fotóit.
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Annyira szuper ötleteket hozol mindig!!! Köszi! :o)

    VálaszTörlés
  4. Jé, félig eltaláltam:). Igazán kreatív ötlet, csak ámulok és bámulok. Köszi a részletes leírást is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes! Gratulálok hozzá!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon tetszik! Köszönöm az ismertetőt is. Szeretném mihamarabb elkészíteni.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!