2012. április 11., szerda

326. Ez még... / Es ist noch...

... húsvétra készült. Egy másik fajta szalag. Ez is elkészíthető gyerekekkel :) Filctojások és dekorgumi virágok díszítik.
... zu den Ostern gemacht. Eine andere Osternband - als Deko. Mit Eiern vom Filz und Blumen vom Dekorgummi. Ganz einfach :)




Valamint... mielőtt elrakom, megpróbáltam videózni Kacsa uraságot. Nem tudom, sikerül-e átadnom egy kicsit a hangulatából... :)
Und bevor ich verpacke, habe ich über Herrn Ente eine Videoaufnahme gemacht. Ich weiß nicht, ob von seinem Stimmung etwas zu verstehen ist... :)





További szép hetet kívánok!
Ich wünsche weitere schöne Woche!

5 megjegyzés:

  1. Hááát, ez lett a néma kacsa. Akármit próbálkozom, nincs hang... Sorry...

    VálaszTörlés
  2. Valóban nincs hang, de nagyon aranyos!!!♥♥♥
    Olyan vidáman táncol és csapkod a szárnyával :o) (majdnem azt írtam, hogy karjával...:o) )

    VálaszTörlés
  3. Előbb azt hittem, a gépemmel van baj! :) Kacsaúrnak pedig szép álmokat kívánok! :))

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a dísz, Kacsa Úrba pedig beleszerettem! Ma sétáltunk az Orczy kertben és néztük a kacsákat, akik párban úszkálnak ♥ ♥ ♥ Palkó, kérlek add át üdvözletem Kacsa Úrnak :-)

    VálaszTörlés
  5. Das Osterband ist eine schöne Idee, gefällt mir gut. Das Küken-Video kann ich leider nicht anschauen, es lässt sich nicht starten

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!