2011. november 22., kedd

221. Betlehem - igeverssel / mit der Bibelverse

Sokáig vajúdtam az igevers kiválasztásával. Több is eszembe jutott, de valahogy egyiket sem éreztem az "igazi"-nak. Aztán a múlt hét végén egyszer csak elém került, és éreztem: ez az!
Kihímezni sem volt könnyű, amilyen gyorsan haladtam az x-kel, a vonalakat annál többször elszámoltam, hímeztem, bontottam :( - de most már készen vagyok! Remélem, a ti szívetek is rádobban, és főleg remélem, hogy az iskolában is eljut majd a szívekig!
Én vagyok a világ világossága, aki engem követ... övé lesz az élet világossága. (Jn 8:12)
A héten végleges formába öntöm, majd megmutatom azt is.
Ich martete mich lange damit, welche Bibelverse ich wählen soll. Aber am Ende letzter Woche habe ich diese gesehen und sofort gewußt: es ist  DIE richtige.
Zu sticken war auch nicht einfach, ich habe mehrmals verstickt, aufgetrennt und neu gestickt :( - aber jetzt bin ich fertig, und ich hoffe, daß die Bibelverse zu euerem Herz und zu den Herzen der Kinder auch den Weg finden wird!
Ich bin das Licht der Welt. Wer mir nachfolgt... wird das Licht des Lebens haben. (Johannes 8:12)
Dieser Woche werde ich es ganz fertigstellen, ich werde es auch noch zeigen. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon is illik az idézet a kihímzett képhez! Látod, csak rátaláltál, nem hiába vártál vele egy kicsit, és keresgéltél! Nekem nagyon tetszik! Én boldog lennék, ha egy szülőnek ilyen az eszébe jutna!
    Várom a végeredményt!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Gondolom nagy sikere volt az ajándéknak :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!! Az ige meg valóban illik hozzá :o)!

    VálaszTörlés
  4. Írd majd meg, kérlek, milyen volt a fogadtatás az iskolában!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!