2011. november 6., vasárnap

210. Karácsonyi készülődés / Vorbereitung auf Weihnachten

Nálam már erőteljesen beindult :) Ezt a - sok blogon látható - kis mintát hímeztem ki a hétvégén, pinkeep lett belőle, hogy gyakoroljam a készítését :o)
Ich habe es schon stark angefangen :) Am Wochenende habe ich diese - an vielen Blog zu sehende - kleine Muster gestickt, und ich habe davon Pinkeep gemacht, um die Herstellung zu üben :o)

nagyon tetszik ez a kukucskáló hóember :)




a hátlapjának egy szép karácsonyi anyagot választottam, lehet, hogy szebb, mint az eleje?

a képen kicsit sötét, a valóságban nem ennyire
Nyitottam egy kosarat, abban gyűjtöm az elkészült apróságokat. Remélem, hamarosan tömve lesz! :)
Ich habe einen Korb genommen, in dem ich die schon gefertigte Kleinigkeiten sammele. Ich hoffe, es wird schnell total voll sein! :)

4 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon szép,csak úgy,mint a többi munkád:)

    VálaszTörlés
  2. Húúúú, de jól néz ki!!! Jó gyorsan haladsz!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is gyakorolnom kellene...
    A tiéd nagyon szép lett!!!!

    VálaszTörlés
  4. O, ezt a mintat en is himeztem ket eve karacsonyra, ajandekba. Azota is azon gondolkodom, ki kellene himeznem magunknak is :) Nagyon szep lett a tied, szep anyagot valasztottal a hatuljanak is!

    A "kincseskosar" otlete is tetszik. En csak a polcon gyujtottem oket eddig, de lehet, hogy en is beszerzek egy kosarat :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!