2010. december 29., szerda

19. Lélekmelegítő

Tégy engem a Te békéd eszközévé
 
Uram, tégy engem a Te békéd eszközévé,

Hogy szeretetet vigyek oda, ahol gyűlölet van,
Megbocsájtást, ahol sérelem van.
Hogy egyetértést vigyek oda, ahol széthúzás van,
Igazságot, ahol tévedés van.
Hogy hitet vigyek oda, ahol kétség gyötör,
Hogy reményt vigyek oda, ahol kétségbeesés van,
Világosságot, hol sötétség honol,
S örömet, ahol szomorúság van.

Add Uram, hogy ne vigaszt keressek,

Hanem, hogy én vigasztaljak.
Hogy ne megértést keressek,
Hanem, én értsek meg másokat.
Hogy ne magamnak keressem a szeretetet,
Hanem, hogy én szeressek másokat.

Mert, amikor adunk,

Akkor kapunk.
Amikor megbocsájtunk,
Akkor nyerünk bocsánatot.
És amikor meghalunk,
Akkor születünk újjá az örök életre.
Ámen.

(Assisi Szent Ferenc imája)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Itt jártam és ezt el is mentem, hamarosan jól fog jönni a számomra!
    Üdvözöllek: Orsi

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!