2014. október 26., vasárnap

865. Karácsonyi képeslapra / Zur Weihnachtsgrußkarte

Ezt a képeslapot még tavaly karácsonyra kaptam. Nagyon megtetszett, gondoltam, "lefordítom" keresztszemre. Tudom, sok hasonló minta van már, de ez mégis az enyém lenne... :)
Diese Weihnachtsgrußkarte habe ich letztes Jahr bekommen. Es hat mir sehr gut gefallen, und ich habe daran gedacht, ich versuche es auf Kreutzstich "übersetzen". Ich weiß, daß es viele ähnliche Muster gibts, aber es wäre doch meins... :)


Először a fát hímeztem ki, majd feldíszítettem...
Erstmal habe ich den Baum gestickt, nachdem habe ich es ausgeschmückt...


Úgy tervezem, karácsonyi képeslap lesz :)
Ich plane, davon Weihnachtsgrußkarte zu machen :)


Mindenkinek nagyon szép jövő hetet kívánok! (Az enyém sajnos elég zsúfoltnak ígérkezik...)
Ich wünsche Euch eine schöne kommende Woche! (Meine wird leider vollbesetzt sein...)

24 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy megtetszett: ötletes az eredeti is, és szép lett a "fordítás" is! :D
    Örül majd, aki kapja!

    VálaszTörlés
  2. Hallo Palko,

    du hast den Weihnachtsbaum super umgesetzt.
    Gefällt mir sehr, deine Stickerei.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ahogy átültetted, kedves minta kerekedett belőle.

    VálaszTörlés
  4. Какая красивая елочка!!

    VálaszTörlés
  5. Én már vittem is, köszönöm! Tetszik maga a képeslap is és ahogy azt lefordítottad xszemesre, az is! Keresztanyumnak fogok belőle Karácsonyi lapot csinálni, már azt is kitaláltam :)

    VálaszTörlés
  6. suave... leve... linda...
    Boa semana para você!
    Um abraço!

    sima ... könnyű ... szép ...
    Jó hét az Ön számára!
    Egy ölelés!
    Egléa

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jo lett! Ezt elkeszitem en is. Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  8. Hallo Palko, das Umsetzen der Karte ist dir super gut gelungen.
    Bis bald, martina

    VálaszTörlés
  9. Milyen jó ötlet!!! Ügyes vagy! :o))) Köszi a mintát!!!

    VálaszTörlés
  10. ♥ Olyan nagyon kedves!

    VálaszTörlés
  11. jaj! ez nagyon-nagyon jó! én is hímeztem már egyszer valami hasonlót, de már nincs meg a mintája sem...
    Remélem, jut majd erre időm!

    VálaszTörlés
  12. Schoen, vielen Dank fuer das Muster !

    VálaszTörlés
  13. merci beaucoup pour ce joli sapin de noël
    bonne semaine
    gros bisous ensoleillés
    sylvie maminou

    VálaszTörlés
  14. hihetetlen fantáziád és alkotókészséged van :) <3

    VálaszTörlés
  15. Hallo palko,

    vielen Dank für dieses schöne Motiv!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  16. Ez nagyon jóóóóó! Nekem is vannak hasonló mintáim! Ezt is elteszem közéjük és szeretném kivarrni is! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  17. Szép a mintád...Szép hetet! Amikor az ember függő... milyen rossz hogy nem tudok több időt eltölteni a blogok közt...

    VálaszTörlés
  18. Super! Très bonne idée et très beau résultat...Je vais le broder...A bientôt...Coralie de France

    VálaszTörlés
  19. Grazie!!! Che bell'albero di Natale!!!!
    Un abbraccio grande
    Sonia

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm, nagyon tetszik. Valószínű, hogy sok apró gombbal díszítem.

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jóóóóó lett! Neked is nagyon szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  22. Ez gyönyörű lett! Lementettem, ha lesz időm, mindenképp el fogom készíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és majd' elfelejtettem: köszönöm a mintát! :)

      Törlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!