2014. június 3., kedd

792. SAL La Pensée Positive - 1.rész / 1.Teil

Köszönöm a sok jókívánságot! Gyógyulgatok :)
Danke für jeden guten Wünschen! Es geht mir immer besser :)

Biztosan mindannyiótok számára ismerős ez a minta. Tavaly, amikor elindult a SAL, azonnal tudtam, hogy ezt én is ki fogom hímezni. Választottam hozzá keretet (gombhoz a kabátot :)), diófalevéllel megfestettem az anyagot... aztán mégsem kezdtem el.
Jobban szeretek úgy hímezni, hogy tudom, kié lesz a kezemben lévő darab... amíg készül, imádkozni szoktam azért a valakiért...
Nemrég eszembe jutott, hogy egy kedves német munkatársnőm 60 éves lesz - szerencsére nem holnap, van még időm bőven :) - úgy döntöttem, ez a minta jó ajándék lesz. Megvan a cél, indulhat a munka! :) A kényszerpihenő alatt el is készültem az első mintarésszel :)
Ich bin sicher, daß Ihr alle dieses Muster kennt. Letztes Jahr, wann dieses SAL begonnen hat, habe ich sofort gewußt, daß ich es auch sticken werde. Ich habe gleich den Rahmen ausgewählt (zum Knopf den Mantel - wie wir hier in Ungarn sagen :)), mit Nußbaumblätter habe ich das Material auch gefärbt... und dann habe ich es doch nicht angefangen.
Ich mag lieber so sticken, daß ich weiß, wer wird meine Arbeit bekommen... bis wann ich die sticke, bete ich für diesem Person...
Vor ein paar Tagen ist mir eingefallen, daß meine liebe deutsche Kollegin 60 Jahre alt sein wird - zum Glück nicht morgen, ich habe noch genügend Zeit :) - und ich habe so entschieden, dieses Muster wird ein gutes Geschenk sein. Es gibt schon das Ziel, kann die Arbeit losgehen! :) Während meiner Zwangsruhepause konnte ich schon den ersten Teil fertigsticken :)

alapanyag / Stoff: Aida 20ct
fonalak / Garne: Adria, Bunny Brown, Cyclamen, Golden Brown, Olive, Pewter - BarbaralCreations, Dress The Empress - Chasin'Colors, Venus2757

18 megjegyzés:

  1. Great start on this lovely freebie :) Looking forward to seeing the next part!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy a német szöveggel hímzed!

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes ajándék lesz!

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó érzés lehet olyan kézimunkát kapni attól, aki még imádkozik is a megajándékozottért, miközben hímzi a meglepit! Ez egy gyönyörű dolog, ahogy ami készül is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a minta! Én csak az első részét hímeztem ki... pedig nagyon szép az egész minta! Kíváncsi vagyok a tiédre :o)!

    VálaszTörlés
  6. Liebe Palko, du wirst bestimmt viele Spaß beim Sticken dieser Arbeit haben, denn es geht sehr schnell von der Hand, es lässt sich sehr gut sticken. Und als Geschenk ist es wirklich eine Prima Idee.
    Liebe Grüße, martina

    VálaszTörlés
  7. Hallo Palko,

    eine sehr schöne Geschenkidee.
    Der Anfang sieht super aus. Schließe mich Martinas Worten an, es lässt sich wirklich sehr gut und schnell sticken.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  8. Én is jobbuást kívánok a bokádnak ! ( én múlt héten kétszer is meglátogattam a sürgősségi osztályt, a Boráros téren kapart össze a mentő.... szóval, gondolj arra, mindig lehetne rosszabb... :)))
    Nagyon jópofa dolgokat alkotsz folyamatosan, elnézést hogy nem kommentelek mindig, pedig neked mindig van egy-két kedves szavad hozzám...
    Most alaposan elbarangoltam a blogodon, lelkesedésed töretlen, egyik műved szebb mint a másik, maradjon így továbbra is!

    VálaszTörlés
  9. Schön das du den Sal stickst, mir hat es sehr viel Spaß gmacht. Als Geschenk ist er geradezu passend.
    Lieb Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper lesz!

    Ha tudom, hogy kinek készítem a munkát, én is az illetőre szoktam közben gondolni. :)
    Ettól valahogy "szebb" lesz a kész mű.

    VálaszTörlés
  11. Ez annyira gyönyörűséges!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lesz! Mielőbbi gyógyulást!

    VálaszTörlés
  13. Ildikó jobbulást kívánok ...és jó pihenést... hamarosan hosszú hétvége...Szépek és inspirálok a munkáid... köszönöm a jó szót!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik a színösszeállítás, bár ez az én számból furán hangzik:).
    Nálam is tervben van a minta.
    Biztosan nagyon fog neki örülni a kollegina és nagyon kíváncsi vagyok a kész műre:).

    VálaszTörlés
  15. Megható amit az imáról írsz.
    A kép nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  16. De szép lesz és még szebb , ahogyan készül...

    Jobbulást !

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép lesz! :-)
    Jobbulást kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon fantasztikus ajándék lesz, az biztos! Én is régóta kacérkodom a mintával...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!