2013. május 10., péntek

573. Tulipánok / Tulpen

Az elmúlt napokban egy masszív szemgyulladással küzdöttem... napokig s monitor nézés és a hímzés ellen is tiltakozott a szemem. Mikor végre jobban lettem, virágos jókedvem támadt :), és virágokat rajzolgattam. Az elsőt már meg is tudom nektek mutatni, a tulipánosat.
An den letzten Tagen habe ich eine massive Augenentzündung gehabt... in mehreren Tagen konnte ich weder das Monitor sehen, noch sticken. Wann ich mich wieder besser gefühlt habe, war ich sofort rosiger Laune :), und habe ich Blumen gezeichnet. Das erste Muster mit Tulpen kann ich schon Euch zeigen.

Eredetileg monocrom formában, képeslapmak álmodtam meg:
Original habe ich es als Monocrome-Muster, als Grußkarte vorgestellt:

fonal / Garn: Chasin'Colors - Dress The Empress


Azután úgy éreztem, ki kellene próbálni színesben is, sormintának. A gondolatot tett követte :) Még nem tudom, mi lesz belőle, de már formálódik egy elképzelés...
Nachdem habe ich daran gedacht, daß ich es bunt, als Linienmuster auch vorstellen kann. Nach Gedanken kommen die Taten :) Ich weiß noch nicht, was ich davon mache, aber ein Idee kommt schon...

A sor a kívánt hosszban folytatható...
Es kann man bis zum gewünschter Länge machen...


Nektek melyik verzió tetszik jobban?
Welche Variation gefällt Euch besser?


Kívánok mindenkinek nagyon szép hétvégét!
Ich wünsche Euch wunderschönes Wochenende!

16 megjegyzés:

  1. Színes, tavaszi virágoskert:)
    Asztalterítőre eltudnám képzelni a húsvéti ünnep alkalmából.
    Kellemes, gyógyulós hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan gyógyulj meg!
    Nagyon tetszenek a tulipánok. Szerintem mindét változat nagyon jó lett. Éppen belepasszolnak a közeljövő terveibe. Remélem, hogy időm is jut rájuk, mert nagyon szeretném elkészíteni mindkettőt. És a változatosság kedvéért táskát varrnék belőle. Köszönöm a szép mintákat.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jobban vagy már!!! :o)
    Nagyon szépek lettek a tulipánok!!! Szép hétvégét neked is!!!

    VálaszTörlés
  4. Beautiful work! Beauty of simplicity!
    Well done!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulásos minden jót kívánok!
    Lehet, hogy szemészet után nekem is tulipánokat kellene varázsolnom?
    Szépek lettek! :)

    VálaszTörlés
  6. As coloridas ficaram muito alegres! Vou fazer, já copiei o esquema!
    Obrigada!
    Bom fim de semana e um abraço!

    Egléa

    VálaszTörlés
  7. Jó, hogy vagy nekünk! Örülök, hogy tudsz már tervezni, hímezni! Gyönyörűek a tulipánok. nekem a színesek a nyerők!
    Levendulát nem tervezel mostanában ? :)

    VálaszTörlés
  8. Hallo Palko,
    mir gefallen beide Varianten sehr gut, ich habe sie mir gerade abgespeichert, vielen Dank für das schöne Muster.
    LG und schönes Wochenende
    Martina

    VálaszTörlés
  9. Színesbe nekem is jobban tetszik...
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  10. Mindegyik nagyon szupi, de nekem is a színes valahogy jobban bejön :)

    Törölközőre tudnám elképzelni, vagy táskára vagy párnára :D

    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  11. Remélem több baj már nem ér!
    Bordatörés , szemgyulladás.... A hármas szabályát ne tartsd be!
    A színes virágoskert a legszebb, bár nem vagyok " kék " kedvelő, mindig a türkizeden akad meg a szemem...

    VálaszTörlés
  12. Cudownie.pięknie,fantastycznie.Pozdrawiam bardzo wiosennie i kolorowo/Jola

    VálaszTörlés
  13. Lovely tulips! I prefer the row of colourful ones x

    VálaszTörlés
  14. Szépek a tulipanok. Nekem mind a két színváltozat bejön. Köszönöm a szép mintát. Jobbulást kívánok.

    VálaszTörlés
  15. Dein Tulpenmuster sieht einfach Klasse aus! Danke dafür
    Liebe Grüße Andrea

    VálaszTörlés
  16. Színes verzió mintha egy hengerre, vázának "született" volna, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!