2012. szeptember 29., szombat

419. Öröm / Freude

Tegnap kaptam egy "kincses" levelet :) Fáninál rácsodálkoztam egy "nagyon az én színem" fonalra, amit ő festett, és képzeljétek! Elküldte nekem! Rögtön kettőt, mert nem tudtam választani, hogy melyik tetszik jobban :)
Gestern habe ich einen "Schatzbrief" bekommen. Ich habe bei Fáni einen schönen Garn gesehen, was sie gefarbt hat, und sie hat es einfach zu mir gesendet! Sogar gleich zwei, weil ich nicht wählen konnte :)

Kedves Éva! Innen is nagyon szépen köszönöm! :)
Liebe Éva! Besten Dank nochmals! :)

Talán emlékeztek, meséltem, hogy nyár elején volt egy kiállítás a munkahelyemen, a kreatív kolléganők munkáiból. Egy ügyes patch-work-ös kolléganőmet megfertőztük a keresztszemessel :), és a nyáron megtanítottam őt keresztszemezni. Köszönetképen kihímezte nekem az egyik mintámat. Nagyon örülök neki :) Köszönöm szépen, Edó!
Vielleich erinnert sich ihr noch daran, daß am Anfand der Sommer war eine Ausstellung in meiner Arbeitsplatz von den Arbeiten der kreativen Mitarbeiterinnen. Eine von meiner Kolleginnen - die aber sehr schöne patch work Arbeiten mach - hat Lust zum Kreutstich bekommen:), und während der Sommer hat sie es von mir gelernt.  Sie hat - als danke schön - eine von meinen Muster gestickt. Ich freue mich sehr datüber :) Danke vielmals, Edó!


Valamelyik nap én is próbálkoztam a festéssel, csak én anyagokon kísérleteztem. Ilyeneket sikerült összehozni:
Vor ein paar Tagen habe ich auch Versuche gemacht, aber ich habe Materialien gefärbt. So sehen die aus:

A szürke a valóságban kicsit barátságosabb színű - egyébként koromfekete ruhafestékkel készült, úgyhogy a véletlen műve :)
Der Graue ist in der Wahrheit ein bißchen freundlichere Farbe - aber diese habe ich mit schwarzen Farbe gefärbt, d.h. es sieht nur zufällig so aus :)

Ez viszont gyönyörű lett, legalábbis szerintem :) Feketeribizlis Roibos teával festve. Hát nem a természetes a legszebb szín? :-D
Dieser aber ist wunderbar - meiner Meinung nach :) Es ist mit Roibos Tee, Geschmack schwarze Johannisbeeren gefärbt. Die Naturfarben sind die schönste Farben, nicht wahr?

Legyen gyönyörű hétvégétek!
Ich wünsche Euch wunderschöne Wochenende!

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok az ajándékodhoz... Szerencsés hogy a munkahelyeden ügyes kezű munkatársak vannak körülötted.... /Én meg itt egy magamba...sajnos./
    Nagyon szép az előképed.... Már ismerős volt a figura a multkor... hmmm nekem is van csak más fejfedővel... De a te munkád meg a figura nagyon passzol....Szép fonalakat kaptál... Farci is milyen ügyes...
    Jó a festésed.... Még sosem mertem belefogni, de mindenütt szívesen megnézem és elolvasom...
    De sok lett az írás...
    Szép napot Neked és minden ide betérőnek!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett az anyagod, különösen a teával festett. Én azt csak egészen pici darabon próbáltam még.Kipróbáltam a kávét, teákat,de majd próbálkozom vele.

    VálaszTörlés
  3. A masokra forditott figyelem, energia duplan megterül, nem veletlenül kaptad a fonalat, es sikerült "megfertöznöd" a kolleginat.

    Szep lett az anyagod, kivancsi vagyok, mire hasznalod majd föl.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékokat kaptál!!!
    Az anyagok színe pedig valóban jó lett! Én is teával festegettem a kongré annyagot ezen a héten...:o)))

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat Fáni Rád gondoltam.... Farci is ügyes, de most jó megkevertem...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a narancsos fonalak, kíváncsi vagyok, mivé válnak a kezeid között! A festett anyagok nagyon szépek, a teás nagyon jó ötlet, izgalmas a márványos minta rajta. Ámulva nézem a fonalas lányok festéseit is, én nem merek még ilyenekkel próbálkozni!

    VálaszTörlés
  7. De szép minden!!!!!
    Az anyagfestésed mesés!!!
    Köszönöm az aggódásod!Lassan alakulok...

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!