2012. július 31., kedd

391. Needleroll

Sokáig ültem ezen a hímzésemen, végül mégsem támadt jobb ötletem, így needleroll (henger alakú tűpárna) lett belőle. Bár én inkább dísz-szaloncukornak fogom használni :)
Ich habe mit diesem gestickten Muster lange gewartet, aber ich habe keine bessere Idee bekommen, so ist es doch Needleroll geworden. Aber ich werde sicherlich nicht als Nadelkissen benutzen :)

A mintát Alexandrina blogján találtam, és az ő útmutatása alapján így készítettem el:
Das Muster habe ich im Blog von Alexandrina gefunden, und nach ihrem Hinweis habe ich so gefertigt:

Körbevarrtam a mintát (mint a biscut), a két végét pedig hímzéssel hajtottam vissza.
Ich habe das Muster an beiden Seiten gestickt (wie einen Biscu), und an den beiden Ende habe ich mit Stickerei umgesäumt.

Így néz ki a hátoldala a hajtásnál.
So sieht die Rückseite aus.

Ezután kihúztam a szálakat mindkét oldalon.
Nachdem habe ich an den beiden Seiten die Faden rausgezogen.

Végig összevarrtam.
Ich habe zusammengenäht.

Egyik oldalon belefűztem a szalagot és összekötöttem.
An einer Seite habe ich das Band eingefädelt, und verbunden.

Kitömtem...
Ich habe es ausgefüllt ...

... majd a másik oldalon is összekötöttem. Kész!
... und an der anderen Seite auch verbunden. Fertig!

Végül még sok-sok fotót készítettem róla :)
Endlich habe ich darüber noch viele Fotos gemacht :)



További szép hetet kívánok mindenkinek!
Ich wünsche Euch weitere schöne Woche!

11 megjegyzés:

  1. Valóban hasonlít a szaloncukorra, csak épp sokkal szebb!!! :o)

    VálaszTörlés
  2. A minta is nagyon klassz, de az összeállítás egyenesen profi.Ügyes vagy!!! Én is készítettem már ilyen "szaloncukrokat" és még fogok is. Nem baj, ha magamévá teszem az összeállítást?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon profi :-) Nem kérdeztem még, de most megteszem, hol tanultál meg ennyire szépen hímezni? Azt tudom, h a németek nagyon jók a hímzésben, tőlük hoztad ezt a tudást?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a dicséreteteket! :)
    Hímezni a nagymamámtól tanultam. Nem német volt, hanem matyó :) Matyóföldön születtem - Mezőkövesden. Ott természetes, hogy a lányok (néha fiúk is) kiskorukban már megtanulnak hímezni. Aztán innen-onnan (újabban a netről :)) felcsipegettem a további tudást :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép!

    Köszi, hogy megmutattad az összeállítását is részletesen!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű színeket választottál hozzá!
    Az összeállítás olyan egyszerűnek látszik:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, és jó ötlet a díszszaloncukor. Tervbe vettem, hogy le fogom cseréni a karácsonyfa díszeinket saját készítésűekre (cca.5 éves terv)biztos, hogy ilynek is lesznek rajta. Köszi a leírást.

    VálaszTörlés
  8. Das ist eine schöne Nadelrolle! Ich habe bisher nur eine gemacht...

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, el szabad lesni a leírást, hogy kell ilyet összeállítani?

    VálaszTörlés
  10. Természetesen, szeretettel "adom", használjátok egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű egyenletes minden hímzésed, én is rácsodálkoztam megint, és ez is nagyon szép kis minta. Én is lenyúltam.., köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!