2012. július 8., vasárnap

375. Karkötők / Armbänder

Péntek este mausimom's-nál nézelődtem, s ő mutatott két karkötőt, mindkettő megtetszett :) Útmutatása alapján eljutottam Tinához, akinél a horgolt karkötő mintáját megtaláltam - köszönet érte! Tegnap el is készítettem, ma reggel pedig el is ajándékoztam - de fogok készíteni magamnak is :) Az első ilyen lett:
Am Freitags-Abend habe ich bei mausimom's vorbeigeschaut, sie hat zwei Armbänder gezeigt, beide haben mir gefallen :) Sie hat den Weg zur Tina angegeben, und in ihrem Blog habe ich die Anleitung zum gehäkelten Armband gefunden - Danke dafür! So konnte ich gestern einen solchen Armband fertigen, was ich heute morgen schon verschenkt habe - aber ich werde einen für mich selbst auch machen :) Der erste sieht so aus:

lila színátmenetes fonalból készült, a kép nem adja vissza a színét
kis gyöngygombot tettem rá
ez sem az igazi színe, nem ilyen sötét
Mivel a másik karkötő is tetszett, próbálkoztam, hogy lehetne olyat, vagy hasonlót készíteni. Végül spárgából és gyöngyökből készítettem egyet, nekem tetszik :)
Weil mir der andere Armband auch gefallen hat, habe ich versucht, solchen oder ähnlichen Armband zu machen. Ich habe es vom Pakettschnur mit Perlen gemacht, mir gefällt es :)





Érdekelne valakit egy tutó az elkészítésről?
Wäre es Euch interessant, darüber ein Tutorial zu sehen?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, én is horgolgatok egy kicsit.
    Nagyon érdekelne az elkészítésük, jöhetne egy kis tuto. Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon klassz, de a színátmenetes gyönyörű!!! Kékben még közelebb állna a szívemhez... :-D

    VálaszTörlés
  3. Mutatósak, ötletesek, egyszerűen elkészíthetők!
    Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  4. Gyöngyös is jó, de nekem a cikkcakkos most jobban tetszik...
    Ildikó nagyon ügyes vagy...
    Szép délutánt!

    VálaszTörlés
  5. Nekem a gyöngyös nagyon tetszik. Megírod hogyan készült?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett mind a kettő, de nálam a gyöngyös a nyerő. Érdekelne a tuto

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kedves mindkettő, de a gyöngyös a szívem csücske:)

    VálaszTörlés
  8. Milyen szépek!!! Nagyon tetszenek! :o)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!