2012. május 1., kedd

338. Szív különleges öltésekkel / Herz mit Sonderstichen

Ha május, akkor
- gyöngyvirág
- anyák napja
- napsütés
Mindhárom szerepel a mai napomban :)
Kaptam egy csokor gyöngyvirágot, anyák napi ajándékként kihímeztem Ulrike gyönyörű mintáját, és ragyogó napsütésben fényképeztem is :)
Köszönöm a virágot, köszönöm a mintát, köszönöm, Istenem, a csodaszép időt!
Wenn es Mai ist, dann gibt es
- Maiglöckchen
- Muttertag
- Sonnenschein
Alle drei habe ich heute :)
Ich habe einen Strauß Maiglöckchen bekommen, ich habe das wunderschöne Muster von Ulrike als Muttertagsgeschenk gestickt, und alles konnte ich im Sonnenschein fotografieren :)
Danke für Blumen, danke für das Muster, und Gott sei Dank für das schöne Wetter!

fehér Hubert hímzővászon, DMC4120, és gyöngyök :)
 

Érzitek az illatát? :)
Ebben a gyönyörű napsütésben muszáj volt fényképezne a mini SAL-t is, hiszen a tegnap esti fotón elég sötétek a színek... pedig a valóságban ragyogóak :)
In diesem wunderschönen Sonnenschein mußte ich meinen mini SAL nochmals fotografieren, weil die Farben am Foto von gestern Abend so dunkel sind... in der Wahrheit sind die glanzend schön :)

Úgy szeretném gyorsan kihímezni, de ma délután muszáj rendbe tenni a kertet... :(
Ich möchte gern fertig sticken, aber heute Nachmittag wartet auf mich Gartenarbeit... :(

9 megjegyzés:

  1. Ich finde deine Bilderpräsentation hervorragend,
    die Maiglöckchen hast du mit der Stickerei so toll in Szene gesetzt,
    lg Anneliese

    VálaszTörlés
  2. Beautiful progress on your SAL

    VálaszTörlés
  3. Es freut mich sehr, dass du mein Herz so wunderschön gestickt hast *freu*
    Und dann soooo schön mit den Maiglöckchen fotografiert - klasse!
    Ich bin auf deine Endverarbeitung gespannt.
    Hab einen schönen Mai!
    Herzliche Grüße aus Deutschland
    Ulrike

    VálaszTörlés
  4. Én szinte érzem a gyöngyvirág illatát!!! :o) gyönyörű a hímzésed és a csokor is :o)!

    (Remélem nem fogsz leégni a kertben, mert nagyon tűz a nap!!!)

    VálaszTörlés
  5. Nem kell, hogy gyorsan kihímezd, picit lassabban is gyönyörű lesz. Nagyon jók ezek a színek! A gyöngyvirágot én is imádom, tegnapelőtt szereztem is egyik barátunk kertjéből, most én is szimatolgathatom.

    VálaszTörlés
  6. Szép ez a szíves munkád! Én meg ezeket az öltéseket sosem próbáltam...
    Délután akartál kertbe menni? huha.... jó égető nap....Remélem megúsztad leégés nélkül... Szép kézimunkás estét! Én is érzem a gyöngyvirág illatát!

    VálaszTörlés
  7. Milyen csodásak a hímzéseid!!!!!!gyönyörűséges színekkel hímzed a titkos SAL-t!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a sziv is, es a SAL minta is milyen szep! Tetszenek a szinek, amiket valasztottal. Olyan jo, hogy ahanyan himezzuk, annyi fele szin, anyag... :)

    VálaszTörlés
  9. Precioso el corazón y el sal. Bss

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!