2011. december 17., szombat

244. Pachwork fenyő - kicsit másképp / Pachwork Weinhnachtsbaum - ein bißchen anders

Olyan sok szép pachwork-fenyős képeslapot láttam a net-en, hogy megkívántam őket. Mivel a varrógép még mindig nem a legjobb barátom :), így megszületett egy keresztszemes pachwork fenyőfa. 100% "made by én" :) képeslap lett belőle.
Ich habe so viele schöne Karte mit Pachwork-Weihnachstbäume im Net gesehen, daß ich nach Einer verlangt habe. Aber die Nähmaschine ist noch immer nicht mein bester Freund :), deswegen ist eine Pachwork-Weihnachtsbaum-Muster mit Kreuzstich geboren. Davon ist eine 100%-ig "made by ich" :) Weihnachtskarte gemacht.



Hátha másnak is megtetszik... itt a minta :)
Wenn es gefällt... hier ist das Muster :)


Egy másik képeslapot is készítettem még, ez angyalkás. A mintát már régebben találtam a net-en, sajnos már nem emlékszem, hogy hol...
Ich habe noch eine andere Karte auch gemacht, mit Angel. Das Muster habe ich früher irgendwo im Net gefunden, leider weiß ich nicht mehr, wo.

Egy hét múlva Karácsony!
In einer Woche sind Weihnachten!

3 megjegyzés:

  1. Annyira szépek ezek a xszemes képeslapok! Boldog lehet az, aki majd megkapja :-)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a fenyőfás képeslap! Csodaszép!....és az angyalkás is! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!