2011. október 22., szombat

198. Betlehem - 2 hét után /nach 2 Wochen

Csak egy gyors helyzetjelentésre ugrottam be :) A héten nagyon sokat haladtam, volt két nyugalmas, hímzős estém-éjszakám. A jövő hetem viszont zűrös lesz, lehet, egy öltés sem fog összejönni :( Most azonban örülök az eddig elért haladásnak :)
Ich melde mich nur für eine kurze Statusmeldung :) Dieser Woche habe ich ganz schön viel geschafft, ich hatte 2 ruhige, Stickabend-Nacht. Nächste Woche wird sicherlich schlimmer sein, kann sein, daß ich gar keine Stiche machen kann :( Aber jetzt bin ich froh, daß ich bis jetzt so viel geleistet habe :)

Ugye milyen szépen alakul?
Es sieht schon ganz schön aus, nicht war?

3 megjegyzés:

  1. Mindjárt végzel vele:) Gyors vagy:)

    VálaszTörlés
  2. De örülök, hogy már itt tartasz! Izgatottan várom a befejezést!
    Olyan édes kis kép!:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!! Nagyon ügyes vagy! Én is letöltöttem, hogy hátha... De én nem tudok ilyen gyorsan haladni....majd talán jövőre meg lesz, ha még idén sikerül neki állnom:-) További jó munkát hozzá!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!