2011. június 24., péntek

103. A meglepetés

Ma, amikor hazaértem, egy csomag várt rám. Azonnal tudtam, hogy megérkezett!!! Ugyanis játszottam Lekivel, és nyertem! Mégpedig a meglepetés csomag képében mosolygott rám a jó szerencse, és Leki :)
Csomaggal a kezemben bejöttem a lakásba, rögtön feltéptem, de mégsem bontottam fel :)
Így heverészett az asztalon...
... én pedig kóvályogtam körülötte, kiélvezve a várakozás minden percét :)
Persze nem sokáig bírtam, így lépésről-lépésre bontogatni kezdtem...
... míg egyre több látszott belőle...
Gyönyörű dolgokat kaptam!
Egy páros-madaras hűtőmágnest...
... egy levendula illatú szívecske-párnát...
... egy jegyzettömböt...
... madaras képpel.
Minden sokkal, de sokkal szebb, mint az én képeimen (pedig legalább 20 fotót készítettem, hátha valamelyik igazán jó lesz...)
Még egy Milka-csokit is belecsempészett az ajándékozó - mert édes az élet :)

A jegyzettömbön egy üzenet is érkezett:
"Sose felejts el mosolyogni. Még akkor sem, amikor szomorú vagy. Lehet, hogy valaki beleszeret a mosolyodba." G.G. Márquez
 
A szobát most levendula illat lengi be, a szívemben pedig hála van, mert mindezt "csak úgy" kaptam. Szeretetből. Ez minden darabból érződik.
Nagyon-nagyon köszönöm, kedves Leki!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a csodás nyereményedhez!
    Lekit személyesen is ismerem :) arany keze , arany szíve van. Azért is olyan szép minden munkája,mert olyan szeretettel készít mindent :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megjött ma Lekitől az ajándékom, és hasonló gyönyörűséget kaptam! Annyira örülök nekik, és jó, hogy megoszthatom Veled az örömöm!
    Gyönyörűek a Te meglepetéseid is. Gratulálok a nyereményhez!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!