2011. április 26., kedd

75. Képeslapmix 2.

Olyan jó dolog egy hosszú hétvége, megtoldva egy áramszünetes nap miatti munkaszüneti nappal :)))
Nagyon aktív voltam ma. A hímzések egy ideje már várnak arra, hogy végre képeslap legyen belőlük. Ma rászántam egy órát, és íme az eredmény:
A felső rózsa bordó keretben, és a középső kék-lila színváltó fonallal hímzett szives Manka minta.
A zöld keretes rózsa Barbi mintája, korábban már más színösszeállításban kihímezve is mutattam itt.
A naracssárga keretes csipkeszerű rózsa-mintát pedig Aurelle oldalán találtam.
Köszönet minden kedves tervezőnek, akiknek mintáit olyan öröm hímezgetni! :)

1 megjegyzés:

  1. Milyen szép képeslapok lettek a hímzésekből. Én valahogy nem szoktam ilyeneket készíteni, nem is értem miért .Nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!